مدیران نواندیش

۱۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

۸ عادت صبحگاهی افراد موفق

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۱۴ ق.ظ
بعضی از مردم صبح ها را دوست ندارند و بعضی دیگر از آن لذت می برند. مهم نیست که کدام نوع هستید، هنوز هم فرصت دارید که صبح های خود را بهتر و مانند افراد موفق شروع کنید. دفعه بعد که از خواب بیدار می شوید، چند مورد از این ۸ موردی که در ادامه می خوانید، را امتحان کنید. اغلب فقط چند دقیقه طول می کشند و به شما کمک می کنند که احساس روبراهی، آرامش و آمادگی برای یک روز خوب را داشته باشید.
  • modirno modirno
اکثر مدیران از مباحث مربوط به استراتژی لذت می برند. تجزیه و تحلیل SWOT کار سختی است؛ اما زمانی که انجام شود، این مدیران می توانند نقش ژنرال پشت میز نشینی را بازی کنند که ابتکارهای جسورانه ای را برای حمله به دشمن ارائه داده، مشتری را احاطه کرده و بازار را تسخیر می کنند. اما اگر توجه بیشتر و یکسانی به اجرای آن که دشوارتر و کم جاذبه تر است، نشود، استراتژی چیزی جز حرف نخواهد بود!

اجرا، فعالیت های مشخصی است که استراتژی را به عمل و سپس به نتایج تبدیل می کند و به توجه مستمر مدیریتی در تمام سطوح نیاز دارد. بر خلاف خلق استراتژی که مبتنی بر کارآفرینی و بازارمداری است، اجرا، عملیات مدار است. برتری آن قطعاً ضروری است و پاداش های بزرگ به همراه دارد.

ادامه مطلب

  • modirno modirno

چگونه به رهبری اسطوره تبدیل شوید؟

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶ ق.ظ
درباره فن رهبری، بیش از هر مهارت دیگری در مدیریت، گفته و نوشته شده است. مهارت یکی از ارکان اصلی اعتماد به نفس است که رهبری نیز از این موضوع مستثنی نیست. به نظر می‌آید که بعضی‌ها ذاتاً رهبرند؛ امّا این ویژگی آن‌هابه علت تسلط بر کارشان و عزم و اراده راسخ در جهت جلب حمایت دیگران می باشد.
کاریزمای رهبر، خصوصیتی ذاتی نیست، بلکه ترکیبی است از علاقه و اشتیاق و اراده برای رسیدن به هدفی کاملاً روشن و معین و مهارت فراوان در برقراری ارتباط.

مدیرانی که شخصیتی برونگرا دارند، طبیعتاً راحت‌تر با جمع ارتباط برقرار می‌کنند؛ اما این بدین معنا نیست که کسانی که درونگرا هستند نمی‌توانند این مهارت را یاد بگیرند. علاقه شرط اصلی رهبری است اما لزومی ندارد در ظاهر نمایان شود. بسیاری از سرداران صنعت، در کمال خویشتن داری چنان اعتماد به نفس و عزم و اراده‌ای از خود بروز می‌دهند که تمام اطرافیان را سرشوق می‌آورند.

ادامه مطلب

  • modirno modirno

۹روش برای نه گفتن به منفی گرایی

چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۶ ب.ظ
از روش های ثابت شده برای دیدن جنبه های مثبت و یا نیمه پر لیوان – جهت تاثیر قوی بر روح و روانتان استفاده کنید. وقتی معمولاً نیمه خالی لیوان را می بینید، شنیدن شعاری مثل «مثبت فکر کن!» می تواند احساسی در شما ایجاد کند که گویی به شما که همواره آهسته گام برمی دارید، گفته شده فردا دوی ماراتون دارید!
قبل از اینکه بتوانید راهبردهای مثبت گرایی را اجرا کنید – و مزایای سلامتی، روابط بهتر و شادی بیشتر را بدست آورید- باید ابتدا منفی گرایی را کاهش دهید.
ما بهترین موارد کاهش منفی گرایی را از منظر روانشناسان، مربیان و مولفان جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم که عادات توجه به جنبه های منفی را کنار بگذارید.
  • modirno modirno

راهکارهای طلایی مدیریت تعارض در محل کار

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۲ ب.ظ
تعارضات و مناقشات در محل کار به دلایل بسیار زیادی رخ داده و می تواند از دلخوری و ناراحتی های کوچک که لزوماً تاثیری در کار شما ندارد، مشکلاتی بزرگ ایجاد کرده که ممکن است کل واحد کاری و یا حتی سازمان را تحت تاثیر قرار دهد.
برخی از دلایل اصلی  تعارضات این است که مردم اغلب ایده ها و روش های مختلفی برای انجام کارها و دستیابی به خواسته های خود دارند که لزوما تمام افراد با آنها موافق نیستند!

مدیریت تعارض توانایی ای است که هر شخص با صرف زمان، پرسیدن سوالات کلیدی و در نظر نگرفتن پیش فرض های ذهنی در مورد فکر و یا احساس دیگران، می تواند ارتقا دهد.
تمام افراد از سنین کم برخورد با تعارضات را آموخته اند، برای بعضی از افراد به این معناست که می دانند چه طور به صورت موثر با خواسته ها و نیازهای خود برای درک بهتر مشکلات با افراد ارتباط برقرار کنند. اما برای بعضی دیگر به معنای پرخاشگری و برخورد تهاجمی در شرایط بحرانی و عدم تمایل به سازش می باشد که این روش باعث پیچیده شدن و دشواری مسائل می شود.

ادامه مطلب

  • modirno modirno
اگر شما صاحب یک فروشگاه خرده فروشی (دارای یک محل فروش و با اجناس فیزیکی و فروش کالا بر اساس حضور مشتری در محل) هستید، تلاش برای رونق دادن به بازار خود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در اینجا بایدها و نبایدهای موثر و مطرح شده به وسیله ی فروشندگان و بازاریابان فروشگاه های خرده فروشی آورده شده است :

۱- اطلاعات دقیق فروشگاهتان را آنلاین نگه دارید :

حتی افرادی که از فروشگاه های فیزیکی خرید می کنند، هم به اینترنت روی می آورند. آنها اطلاعات تماس مانند شماره های تماس و مسیرهای منتهی به فروشگاه را جستجو می کنند. مطمئن شوید که آدرس های فروشگاه خرده فروشی خود را در سایت و یا شبکه های اجتماعی خود به آسانی در دسترس مشتریان گذاشته اید.

ادامه مطلب

  • modirno modirno

چگونه قاتل ترس هایمان شویم؟

چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۱ ق.ظ
چه چیزی شما را می ترساند؟ یادگیری چگونگی غلبه بر ترس از شکست می تواند برای هرکسی چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، تمام ترس ها یادگرفته می شوند. هیچ کسی با ترس متولد نشده و ترس ها می توانند با تمرین از بین بروند.

رایج ترین ترس هایی که می تواند تجربه شوند، و تمامی امیدها برای موفقیت را از بین ببرد، ترس از شکست، فقر و از دست دادن پول است. این ترس ها باعث می شوند افراد از هر نوع خطری اجتناب کنند و وقتی فرصتی برایشان ایجاد می شود، آن را رد کنند. آنها چنان می ترسند که وقتی فرصتی برایشان ایجاد می شود، فلج می شوند.

ادامه مطلب

  • modirno modirno

۵ نگرش فروشندگان میلیونر

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ق.ظ
با توجه به اولویت‌ های فروشنده‌ های ثروتمند می‌ توانید بر رقبای خود تسلط یابید. اگر شما فروشنده خوبی هستید که برای دریافت پورسانت کار می‌ کنید، احتمالاً می توانید در بازار دوام بیاورید. اما اگر یکی از بهترین‌ ها هستید، مطمئنا ثروتمند می‌ شوید.

ثروتمندترین فروشندگان در صنایع مختلف، چند عادت کلیدی و مشترک دارند. این ۵ کار عجیب و فوق العاده‌ ای را که ثروتمندترین فروشنده‌ ها انجام می‌ دهند را یاد بگیرید، تا بتوانید بر رقبای خود مسلط شوید...


ادامه مطلب

  • modirno modirno

چطور لایق ترفیع شوید؟

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶ ق.ظ
اگر می‌ خواهید ترفیع بگیرید و پیشرفت کنید، بهتر است فراتر از مهارت ها و تجارب خود بیاندیشید. بهترین کارکنان آنهایی هستند که نگرش و برخورد مناسبی داشته و همچنین تصور درستی از افراد و عملکرد تیم دارند.

این استدلال بسیار ساده است. نگرش آگاهی بخش عمل و رفتار است. نگرش نیروی محرکه تمام موفقیت‌ ها و پیروزی‌ هاست.

تا جایی که به عملکرد و در نتیجه ‌ی آن پیشرفت مربوط می‌ شود، می‌ توان گفت نگرش و طرز برخود همه چیز است.

اگر می‌ خواهید پیشرفت کرده و ترفیع بگیرید، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید...

ادامه مطلب

  • modirno modirno

۵ درس موفقیت آمیز از آلبرت انیشتین

پنجشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ب.ظ
موفقیت بر اساس شکست و نا امیدی ساخته می شود. " توماس ادیسون یک تعریف مشابه از موفقیت را با نقل قول معروف خود ارائه کرد، " من هزاران بار شکست نخوردم، چراغ برق اختراعی هزار مرحله ای بود. " از جهتی ، بزرگترین اختراع های جهان اغلب  مملو از فاجعه هایی حتی بزرگتر می باشند. این مورد در مورد آلبرت انیشتین نیز صدق می کند، کسی که نام او با نابغه مترادف شده است.

برای بسیاری، انیشتین بزرگترین دانشمندی است که تا به حال زندگی کرده است. اما یک مجموعه منحصر به فرد از نامه ها و مقالات آلبرت انیشتین، تاریخچه ای از تلاش ها و شکست های او را آشکار کرد که انسانیت او را به ما یاد آور می شود. این مقاله نگاهی اجمالی به زیربنای فکری یکی از بزرگترین ذهن های جاودان را ارائه می دهد. بر این اساس، در اینجا پنج درس موفقیت آمیز از آلبرت انیشتین را به شما ارائه می دهیم.

ادامه مطلب


  • modirno modirno