مدیران نواندیش

۵ مطلب در بهمن ۱۳۹۶ ثبت شده است



طبعاً هیچ مدیری دوست ندارد که کارمندانش در ساعت کاری وقتشان را با مسائل غیر کاری تلف کنند. از آنجایی که رشد و سودآوری کسب و کار مستقیماً با بهره وری کارکنان در محل کار گره خورده است، این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند.

چه چیزی باعث می شود که کارمندان در محل کار بهره وری شان پایین باشد؟ و این مشکل چگونه حل می شود؟

در این مقاله به سه مورد از مهم ترین چیزهایی که وقت را تلف می کنند می پردازیم و راه حل هایی برای آنها ارائه می دهیم.



ادامه مطلب:

  • modirno modirno

مراحل چرخه فروش از زبان برایان تریسی

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ


یک راه میانبر برای موفقیت در زندگی یا در هر صنعت، پیروی از افراد پیشرو در آن عرصه می باشد. این موضوع در مبحث فروش اهمیت بیشتری دارد. پیشنهاد می شود ۷ مرحله پیش رو در تمامی چرخه های فروش گنجانده شوند.



ادامه مطلب:

  • modirno modirno

چرا مغز شما به تفریح نیاز دارد؟

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ


گاهی اوقات ممکن است احساس کنید که نیاز به استراحت دارید و لازم است برای تفریح و استراحت برنامه ریزی کنید. همانطور که بعد از نشستن طولانی بدنتان نیاز به کشش و حرکت دارد، مغز شما هم نیاز به تغییر روند روزمره و همیشگی دارد.

آیا تعادل در زندگی تان را برقرار کرده اید؟ بسیاری از ما مرخصی ها را برای پایان سال ذخیره می کنیم و به این فکر نمی کنیم که در اثر کار مداوم چقدر ذهنمان خسته شده و کارایی اش را از دست می دهد. صرف نظر از اینکه شما احساس بهتر و شادتری پیدا می کنید، تعطیلات دارای مزایای قابل توجهی برای سلامتی و بهره وری شماست.

همه ما صبح های بعد از تعطیلات احساس سرزندگی بیشتری داریم. در واقع مغز ما گاهی نیاز به شارژ مجدد دارد و بعد از یک استراحت کوتاه انرژی زیادی بدست می آوریم. در مقاله حاضر به ۱۰ دلیلی می پردازیم که نشان می دهد چرا باید به تعطیلات بروید و استراحت کنید.


ادامه مطلب:

  • modirno modirno

۵ راهکار موفقیت در مدیریت کسب و کار

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ


آیا تا کنون راه های افزایش کارایی خود را بررسی کرده اید؟ آیا تا کنون برنامه ای برای افزایش کارایی خود طراحی کرده اید؟ مهمتر از آن آیا تاکنون برنامه ای برای افزایش کارایی خود به کار گرفته اید؟ در دنیای کاری امروز، حتما باید برنامه ای برای پیشرفت خود داشته باشید. برنامه ای که در صحنه ی رقابت امروزه، شما را مداوماً در حال ترقی نگه دارد که در برابر رقبا حرفی برای گفتن داشته باشید.


ادامه مطلب:

  • modirno modirno

چگونه می‌توانید مشتریان خود را خوشحال کنید؟

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۳۲ ب.ظ

 مطابق با گزارش شرکت‌های بازاریابی، بازاریابی هم اکنون وارد عصر مشتری شده است. امروزه مشتریان به اطلاعات بیشتری دسترسی دارند و به همین دلیل ‌قدرت آن‌‌ها افزایش پیدا کرده است. بازاریابان نیز باید پاسخگوی انتظارات آن‌ها برای داشتن یک تجربه خرید بهتر باشند.

امروزه، رضایت و مشارکت مشتری جز شاخص‌های کلیدی برای موفقیت برندها به شمار می‌روند. آگاهی از برند، یک هدف بازاریابی بلند مدت است که نشان‌دهنده رابطه یک طرفه کسب‌ و کار با مصرف‌کننده است اما تعامل با مشتری نشان‌دهنده اهمیت رو به رشد روابط شخصی در ارتباطات دوطرفه است.

رهبران برندها مرزهای بین واحدهای کسب‌ و کار را کمرنگ می‌کنند تا یک نمایه واحد از مشتری ایجاد کنند. تیم‌های بازاریابی با کارایی بالا فاصله بین خودشان و پشتیبانی فروش یا مشتری را از بین می‌برند

ادامه مطلب

  • modirno modirno