مدیران نواندیش

۱ مطلب در اسفند ۱۳۹۷ ثبت شده است

اکثر کسب و کارهای کوچک در مورد نوع استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی که در آن سرمایه گذاری می کنند، دقت و احتیاط می کنند. هنگامی که شما یک بودجه بازاریابی محدود دارید، مهم است که آن را عاقلانه صرف کنید تا پول بیشتری به دست بیاورید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از راهبردهای متنوع و مقرون به صرفه است که کسب و کارهای کوچک می توانند برای رسیدن به مخاطبان مورد نظر خود و افزایش فروش در طول زمان استفاده کنند. به همین دلیل ۹۷٪ از بازاریابان از شبکه های اجتماعی برای رسیدن به مخاطبان استفاده می کنند.

در این مقاله از مدیران نواندیش، ۱۳ دلیل اصلی اینکه چرا بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک ضروری است را آورده ایم.


مطالعه ادامه مقاله :  ۱۳ ضرورت بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کار های کوچک

  • modirno modirno