مدیران نواندیش

8مین همایش دو روزه مدیریت فروش و هوش اقتصادی

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۱۰ ق.ظ

همایش ها ارتباط مستقیمی با رشد و پیشرفت افراد جامعه داشته و برگزاری همایش های آموزشی نشان دهنده آن است که افراد به دنبال یادگیری و استفاده از دانش روز در کسب و کار خود هستند. برگزار کنندگان همایش ها با هدف فراهم ساختن محیطی پوبا برای انتشار دستاورد های نو، تبادل دیدگاه بین افراد و انتقال تجارب اساتید برتر اقدام به برگزاری همایش می کنند.

در دنیای پر مشغله ی امروز اغلب مدیران و صاحبان کسب و کار اهمیت ملاقات با سایر افراد موفق و کسب تجربه های جدید را فراموش کرده اند.

همایش های مدیریتی فرصتی فوق العاده ارزشمند برای کشف راهکارهای جدید در جهت رشد کسب و کار، شبکه سازی با سایر مدیران موفق و آشنایی با متدهای روز دنیا محسوب می شوند.

در همین راستا مدیران نواندیش هشتمین همایش مدیریتی خود را با عنوان"مدیریت فروش و هوش اقتصادی" در تاریخ 7 و 8 شهریور 98 برگزار می نماید.

این رویداد بزرگ با حضور 300 مدیر کسب و کار با سخنرانی سه تن از اساتید برتر کشور، دکتر رضا ابیاک ، استاد علی معبودی و دکتر مهدی کنعانی در استان گیلان شهر رشت برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت modirno.ir مراجعه نمایند.

 

صفحه ی ویژه همایش : https://modirno.ir/oWO1pهمایش مدیریت فروش و هوش اقتصادی

  • modirno modirno

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی