مدیران نواندیش

راهکارهای طلایی مدیریت تعارض در محل کار

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۲ ب.ظ
تعارضات و مناقشات در محل کار به دلایل بسیار زیادی رخ داده و می تواند از دلخوری و ناراحتی های کوچک که لزوماً تاثیری در کار شما ندارد، مشکلاتی بزرگ ایجاد کرده که ممکن است کل واحد کاری و یا حتی سازمان را تحت تاثیر قرار دهد.
برخی از دلایل اصلی  تعارضات این است که مردم اغلب ایده ها و روش های مختلفی برای انجام کارها و دستیابی به خواسته های خود دارند که لزوما تمام افراد با آنها موافق نیستند!

مدیریت تعارض توانایی ای است که هر شخص با صرف زمان، پرسیدن سوالات کلیدی و در نظر نگرفتن پیش فرض های ذهنی در مورد فکر و یا احساس دیگران، می تواند ارتقا دهد.
تمام افراد از سنین کم برخورد با تعارضات را آموخته اند، برای بعضی از افراد به این معناست که می دانند چه طور به صورت موثر با خواسته ها و نیازهای خود برای درک بهتر مشکلات با افراد ارتباط برقرار کنند. اما برای بعضی دیگر به معنای پرخاشگری و برخورد تهاجمی در شرایط بحرانی و عدم تمایل به سازش می باشد که این روش باعث پیچیده شدن و دشواری مسائل می شود.

ادامه مطلب

  • modirno modirno

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی