چگونه میتوانید مشتریان خود را خوشحال کنید؟
پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۳۲ ب.ظ
مطابق با گزارش شرکتهای بازاریابی، بازاریابی هم اکنون وارد عصر مشتری شده است. امروزه مشتریان به اطلاعات بیشتری دسترسی دارند و به همین دلیل قدرت آنها افزایش پیدا کرده است. بازاریابان نیز باید پاسخگوی انتظارات آنها برای داشتن یک تجربه خرید بهتر باشند.
امروزه، رضایت و مشارکت مشتری جز شاخصهای کلیدی برای موفقیت برندها به شمار میروند. آگاهی از برند، یک هدف بازاریابی بلند مدت است که نشاندهنده رابطه یک طرفه کسب و کار با مصرفکننده است اما تعامل با مشتری نشاندهنده اهمیت رو به رشد روابط شخصی در ارتباطات دوطرفه است.
رهبران برندها مرزهای بین واحدهای کسب و کار را کمرنگ میکنند تا یک نمایه واحد از مشتری ایجاد کنند. تیمهای بازاریابی با کارایی بالا فاصله بین خودشان و پشتیبانی فروش یا مشتری را از بین میبرند