۱۲ روش هوشمندانه در بازاریابی فروشگاه های خرده فروشی
شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۵ ق.ظ

اگر شما صاحب یک فروشگاه خرده
فروشی (دارای یک محل فروش و با اجناس فیزیکی و فروش کالا بر اساس حضور
مشتری در محل) هستید، تلاش برای رونق دادن به بازار خود از اهمیت بسیار
بالایی برخوردار است. در اینجا بایدها و نبایدهای موثر و مطرح شده به وسیله
ی فروشندگان و بازاریابان فروشگاه های خرده فروشی آورده شده است :
۱- اطلاعات دقیق فروشگاهتان را آنلاین نگه دارید :
حتی افرادی که از فروشگاه های فیزیکی خرید می کنند، هم به اینترنت روی می آورند. آنها اطلاعات تماس مانند شماره های تماس و مسیرهای منتهی به فروشگاه را جستجو می کنند. مطمئن شوید که آدرس های فروشگاه خرده فروشی خود را در سایت و یا شبکه های اجتماعی خود به آسانی در دسترس مشتریان گذاشته اید.
- ۹۶/۰۷/۱۵